Tuesday, December 4, 2012

Miške

Moj sin pravi: "Pa pridejo miške, pa pa,pa konec pravljice." Najlepše ljubkovalno ime in najbolj kljut ime za našo punčko. Nobeno drugo ga ni moglo prekositi. Sploh pa si je naša mala sama izbrala ime, kot sem že pisala v prejšnjih blogih. Kot ime: luštna, simpatična, drobcenega obrazka z nagajivim nasmeškom, prava mala lepotička, a mirna s čudovito pomirjevalno energijo. Pravi balzam za mamico. Kot pravijo vse mamice: pri drugem otroku gre vse hitreje in zato hitro pišem ta blog, da ne pozabim lepih stvari. Punčka, hčerka moja, čudovita si, potrpežljiva, spiš cele noči že od 14. dneva starosti dalje, skoraj nič ne jokaš. Že pri 8ih mesecih (ko to pišem) posnemaš veliko gibov, gest in ponavljaš zloge, kot je pa-pa-pa (in pri tem pomahaš z rokico (že od 7.meseca dalje), ma-ma, ga-ga-ga, ko ti mami da ljubčka tudi sama cmokaš z ustnicami in se ti to luštno zdi, ker jih potem dobiš še več. Že 2 meseca samostojno sediš in se že nekaj časa vzpenjaš po pohištvu in stojiš. Včeraj pa je bil poseben dan, saj si prvič svojo dudo dala očitu in se prvič peljala v nakupovalnem vozičku. To je bilo luštno! Edino, kar mi je hudo, je da imaš očitno pljučka malo slabše razvita in si že pri pol leta začela kasirati vse bacile, ko je šel bratec v vrtec. Sedaj že več ali manj tri mesece kašljaš in ti teče iz noska. In pri 7ih mesecih si že pričela dobivati ventolin. Ko bi vsaj lahko kaj naredila, da bi bila zdrava. Ampak tudi to bo minilo. Ko bratec pride v sobo, se ti razsvetli obraz, tako si ga vesela, pa čeprav je včasih grob do tebe, vidim, da te ima zelo rad in da bova z možem imela še težave, ker bosta taka kompanjona. Ko me ni v sobi zraven, se z bratcem ves čas nekaj smejeta in bratec ti že posodi igračke in ti daje grozdje za jest, ter te ves čas kliče: "Miša, pridi hitro!" Všeč mi je, da si, drugi otrok, tako miren in naše življenje je ena sama uživancija. Sploh zdaj, ko sem še 2 meseca na porodniški sama s teboj, in to pišem iz postelje, zraven pa spiš ti. Vesela sem, da veliko spiš in bom zdaj lahko uredila še tvoj prvi album. Hvala, ker si tako prečudovit otrok! Rada te imam!

No comments:

Post a Comment