Sunday, April 3, 2011

Seznam prvoaprilskih šal

Dedek reče vnučku na skiroju:"Guma ti je počila!" in vnuček:"Kje?" in jaz, ki to slišim:"Hahaha!"
Ja, spet je 1.april, si rečem, eden mojih naljubših dni, poleg pusta in božiča. Spet bo treba koga naaprilit!"

Narava se po dolgem zimskem spancu prebuja in tudi na moj vrt je posijalo sonce. Moje mnenje glede praznikov je, da jih je treba praznovati, saj je tako življenje bolj razgibano in pestro. Držim se reka: Kdor zapusti praznike, prazniki zapuste njega. Kar prevedeno pomeni: Kdor se neha veseliti ob prazničnih dneh, ga veselje zapusti. Na splošno sem bolj tradicionalne, vaške narave, pa ne da bi kar nekritično sprejemala tradicijo, običaje ali "buh obvari" bila del vaškega obrekovanja. Ne, živim, kot mi paše, ampak tradicija in običaji, sploh pa prazniki mi pašejo. Žalostna sem, ker se malokdo potrudi, da bi me naaprilil, zato sem se odločila, da vam zaupam nekaj izvrstnih domislic.

Obožujem zimske običaje- od sv. Miklavža, božiča in okraševanja, do svetih treh kraljev, najbolj všeč pa so mi ravno pomladni običaji: pust, 1.april, valentinovo in gregorjevo in seveda velikonočni pirhi, potica, hren-mnjami! Kot se ne spomnim leta, da se ne bi našemila v pustno šemo, kar datira do mojih prvih 3h let življenja (bila sem: najprej medicinska sestra, dimnikarček, arafat, rdeča kapica, klovn, japonka, trebušna plesalka, mačka, velika žoga, hudiček, karate kid, indijanka, črnka, Pika Nogavička, čarovnica, ciganka, plesalka charlstona, ... do lani, ko sem bila "po sili razmer" ;) Miss Buši), tako je moja obvezna tradicija praznovati 1. april, tako da koga naaprilim.

Vse se je začelo, ko sem bila stara 5 let in mi je ata na ta dan poklonil čokolado milka in je vztrajal, da kar takoj pojem en košček, zdela se mi je sumljiva in, ko sem jo odvila, stara, a je nikakor nisem mogla prelomit, ker je bila lesena in jo je moj star ata, ki je bil znan šaljivec, pobarval tako, da je izgledala prava. Meni se je zdelo to super zabavno, seveda šele, ko mi je oči razložil namen 1.aprila. No in od takrat obvezno koga naaprilim.

SEDAJ PA - tam tam ta daaaaaam: MOJ SEZNAM PRVOAPRILSKIH ŠAL, ki sem jih že izvedla na drugih nič-hudega-slutečih in ga zato delim tudi z vami:


1. moja najljubša, (ki je zdaj na žalost ne morete več izvajat, jaz pa sem jo velikokrat dokler nam država sama ni izračunavala dohodnine): Včasih je bilo potrebno davčno napoved oddati do konca marca (kar je bilo PERFECT) in meni jo je oddajala mami, ki je računovodkinja: njo in VELIKOOO drugih sem naaprilila da na spletu obstaja seznam tistih, ki niso oddali napovedi za dohodnino in da sem gor tudi jaz in da bom zdaj morala zaradi nje plačati veliko kazen. Tudi druge sem prepričala, da so na seznamu.

2. Več sodelavk sem prepričala, da morajo nujno poklicati g.Medveda, ki jih je klical, dala pa sem jim številko ZOO živalskega vrta.

3.Prijateljico sem zjutraj klicala in prepričala, da imava popoldan nastop na TV s trebušnimi plesalkami in da naj me s kostumi in namazana pobere z avtom popoldan.
(Seveda sem jo nato pomirila in peljala na zasluženo pijačko;)

4. Lani sem vse člane ožje in širše družine naaprilila, da so se ginekologi zmotili in da pričakujeva deklico (večina je nasedla;)

5..Moža mi je letos, kljub temu, da sem se zjutraj zagovorila, da je 1.april, uspelo naapriliti kar 3x (ja, sej vem, carica sem;)
najprej sem mu rekla, da si je moja prijateljica zaželela, da bi na njeni rojstnodnevni žurki on vodil animacije in cel večer iger (in ker se je kar strinjal, sem rekla, da to ni zabavno in sem tuhtala naprej: rekla sem mu, da so mi na faksu ponudili možnost, da mi zaradi bolonjskega procesa ni potrebno delati magistrske naloge, da imam dovolj kreditov z znanstvenega študija, da mi priznajo strokovni magisterij . (In ker mi je le rekel:"Fajn," sem šla naprej ;) nazadnje sem ga naaprilila še: da sem na fejsu videla, da je njegov prijatelj zanosil (opomba: ja, vem, da fantje ne zanosijo, samo jaz rada tako rečem) in mi je verjel in je rekel, da bo jutri poklical in mu čestital. HaHaHaHaHaHaHa :)))))))))))))))))
In bi mu pustila, da bi, samo je še enkrat prej preveril informacijo pri meni, pa sem rekla, da se ga usmilim. Vendar sem mu vseeno "za kazen" povedala, da sem ga 3x v enem dnevu naaprilila in da mu pa ene šale ne bom povedala (ker si obetam super zabavo čez en teden-- razen, če ne bo prebral tega bloga, ... kar ga ne bo ;)))

No comments:

Post a Comment