Thursday, January 24, 2013

Angeli v vsakdanjiku

V življenju sem imela že veliko takih in drugačnih srečanj z angeli, ki jih opisujem v prejšnjih objavah, a tudi v mojem vsakdanjiku so zelo prisotni. Ravno včeraj sem imela zaradi stavke doma oba otroka in resnično lepo smo se imeli dokler ni napočila ura za popoldansko spanje. Oba seveda še po kosilu spita, ta velik stem v vrtcu sploh nima problema. Vendar pa je doma druga zgodba, saj si, čeprav zaspan, želi igrati s svojo mami. Torej kako narediti dovolj miru in tišine za mlajšega otroka ob igranju drugega? Šla sem v drugo sobo, da jo podojim, ta velik za nama in ko sem že obupala, da bom nekako našla način, sem prav čutila posredovanje angelov. Pogledala sem tudi na digitalno uro in izpisalo se je 14:44 (v kolikor ne veste več 4ic hkrati pomeni, da te angeli spremljajo. Ta velikega sem dala v posteljo, mu jasno povedala, da ne sme iz postelje, dokler se ne naspi in odšla v drugo sobo dojit. Mala je zaspala in skoraj še mami, ko je ta velik začel klicat: "Mami, grem lahko dol s postelje?" Hitro sem šla tja,da ne bi zbudil male in malo pustila kar na kavču. Ulegla sem se poleg njega in ko je končno zaspal, sem očitno omagala tudi sama. Sanjala sem, da sem na tleh pod posteljo pustila prižgan likalnik in se takoj zbudila. Vedela sem, da so tako angeli posredovali, da sem se zbudila pravi čas, saj se je mala že zbujala in bi se lahko zvrnila dol s kavča. Kako lepo je, ko veš, da te angeli varujejo in ti pomagajo čez dan, le večkrat jih moraš imeti v mislih in jih prositi, da ti pomagajo. Lahko ti najdejo parkirni prostor, lahko ti pomagajo, da otroci zaspijo in še mnogo drugih stvari.

No comments:

Post a Comment