Thursday, December 2, 2010

SMISEL ŽIVLJENJA

Zaradi hude bolezni v mojem ožjem družinskem krogu, se kot mnogi drugi včasih sprašujem ali sledim svojim življenjskim poslanstvom ter ali sem našla svoj smisel.

Mislim, da se to vpraša vsak, sploh tisti, ki se na tak ali drugačen način soočajo s hudo boleznijo, smrtjo ali minljivostjo. Včasih je sredi prevelike zaposlenosti v službi, družini in prevelike osredotočenosti na vsak dan posebej, težko videti en smisel. Veliko ljudi se kdaj vpraša kaj je smisel življenja, vendar pa nekako ne najdejo odgovora ali pa se jim zdi, da je to nepotrebno razmišljanje, pozabijo na to in se vrnejo k svojim vsakdanjim obveznostim.
Verjamem, da nekateri, brez da bi se to vprašali, živijo čisto smiselno življenje in se počutijo izpopolnjene. No, pri meni ni bilo tako. Dolgo sem se spraševala in zdaj mislim, da imam odgovor. Vidim, kje so moje sposobnosti bolj izražene kot od drugih in kje so moje znanje in moje sposobnosti potrebne. Približno vem tudi, kaj si želim početi v svojem poklicu in kako nadaljevati kariero. Vem, da si želim v življenju pomagati drugim kakor bom le lahko. Že sedaj pomagam s prostovoljnim delom v svoji skupnosti, s prostovoljnim voditeljstvom mladih, želim pa si narediti veliko tudi na dobrodelnem področju in tudi finančno čim več pomagati ljudem, ki tovrstno pomoč potrebujejo. Le tako se bom ob svojem poklicu in trudu za zdravje, blagostanje in dobrobit svoje družine, počutila res izpolnjeno. Upam pa tudi, da s svojim pisanjem komu pripomorem do bolj zadovoljnega in kvalitetnega življenja.

Seveda pa si želim svoje sposobnosti razvijati tudi na drugih področjih in samo Bog ve kam me bo to pripeljalo. Meni je dovolj, da mi vsake toliko razgrne malo svoje načrte in da za hip uzrem smer svoje življenjske poti. Vem pa, da je velik del mojega občutka trdnosti, povezanega s tem koliko se počutim povezana z Bogom. In vem, da je to vez, za katero se splača truditi.
Se že veselim kaj vse ima za mene še pripravljeno! ;)

No comments:

Post a Comment