Tuesday, October 11, 2011

Oktobrsko kopanje v morju

Še en prečudovit dan...po napovedih vremenoslovcev eden zadnjih izredno toplih dni letošnjega podaljšanega poletja s temperaturami zraka okrog 30 in morja okrog 22 stopinj- V O.K.T.O.B.R.U.! Baje takega poletja- tako dolgega in vročega- ni bilo že cca. 100 let- ja,...potem je pa bilo treba nekaj ukrenit teh nekaj dni, kar ga še je, ne?

Za vikend nismo utegnili skočiti do obale in bilo mi je kar malo žal, ker je bila v petek napovedana močna ohladitev, kar bi pomenilo nič več poletja in kopanja v morju. Bila sem kar malo žalostna in že razmišljala kako bi še med tednom prišla na morje, nakar mi je sodelavka z nasmeškom pripovedovala, da je prejšnji dan šla direkt po službi v Piran na kavo. In sem si tudi sama zažela, da bi šli mi tudi, kar tako med tednom.
Idealno je bilo to, da sem imela "slučajno" (čeprav ne verjamem v slučaje :) v službi za izkoristit nekaj dodatnih ur in sem lahko odšla prej domov. Mož je bil, kot ponavadi (joj, kolk mam jaz srečo, da imam njega), navdušen nad idejo in obetajočo se novo avanturo in hop, že ob 14.30 smo se peljali proti morju...


Mali je pridno, kot ponavadi, spal celo pot do morja. Šli smo- kam drugam, kot v- Piran. :)
Kakšen užitek! V poletni oblekci sem se sprehajala z možem in sinom ob morju in vedla sem, da me bo zamikalo, da bi skočila v morje, zato sem seveda vzela s seboj tudi kopalke.
Veliko ljudi se je kopalo in sončilo, topli sončni žarki so nas božali, morje je vabilo. Čeprav sem bila še malo prehlajena, se nisem mogla upreti. Počasi sem šla v vodo. Zaradi zunanje temperature le 26 stopinj in vode 22, je bil občutek podoben kot bi plavala v mehki vodi bohinjskega jezera. Osvobojajoč občutek. Kar nisem in nisem hotela ven in sem se sprehajala po pesku sem in tja, mož pa me je slikal in snemal. Gre namreč za rekord- moj osebni in po mojem rekord med veliko večino Slovencev- pa naj se javi tisti, ki me je premagal in se je po 5. oktobru kopal v slovenskem morju (opomba: tuja morja ne veljajo, sploh pa ne tista v tropskih krajih) kandidati za knjigo rekordov naj mi pišejo pod komentar. ;)
Takih čudovitih oddihov sredi tedna si bi pa človek zaželel kar vsak teden!

No comments:

Post a Comment