Monday, August 5, 2013

Moje prve izkušnje kot medij

Ko se človek odloči tvegati in spregovoriti, mu je dana moč in še ustvarja povezave. Poleg tega pa imamo okrog sebe ljudi, ki so nam presenetljivo podobni, tvegajte! Če radi berete o Zakonu privlačnosti, The secret, se o tem pogovarjajte z znanci in sodelavci. Presenečeni boste! Če verjamete v moč uma nad telesom in berete knjige Luise L. Hay Življenje je moje, Telo je moje, se pogovarjajte o tem. Če ste verni, se pogovarjajte z ljudmi v svoji službi o zadnji pridigi, maši. Presenetljivo, da sem sama po 10-ih letih ugotovila kako veliko vernih ljudi imam za sodelavce in se o tem nikdar nismo pogovarjali!

Torej glede mojih izkušenj, kot medij. Zavedam se, da sem sedaj potrebna ljudem kot medij, da lahko prek mene umrli sporočijo kaj živečim, da lahko eni drugim obojestransko pomagajo pri duhovnem in dušnem napredku. Dolgo sem se duhov bala, ampak to le zaradi napačnih, celo grozljivih predstav iz filmov, nadaljevank, grozljivk. Saj veste- podočnjakasti, brez glav, polni krvi, grozni. No, mogoče imam srečo, ampak meni se duhovi umrlih vedno prikažejo zelo lepi, taki kot so bili za časa življenja. Moja stara mama je bila prva.
Ona se mi je po svoji smrti prikazala v sanjah, kot lepotica, stara pribl. 35 let, z leimi rjavimi kodri, v lepi obleki, taki, kot si jih je šivala sama, kot šivilja. Bila je polna nežne milosti in se je na tak način prišla poslovit od mene in mi sporočila, da je z njo vse v redu.
Drugi, je bil moj oči, kakšen dan po njegovi smrti. Čeprav njega sem v duhu videla, ko je stal pri vratih in kot bi imel čez obraz sabljaško masko ali nekaj podobnega, še danes ne vem zakaj sem ga tako videla, morda so ga takrat ravno kremirali, ne vem. Opis: "Vendar si nas nato zvečer prišel še obiskat. Zvečer, ko smo s sosedi molili zate, si prišel v sobo. Kar naenkrat je postalo v sobi zelo vroče, tako kot zdajle, ko to pišem. In mami je rekla, da čuti, kot da bi bil zraven. Kar se je ponovilo ponoči, ko smo šli spat. Pred spanjem sem prezračila spalnico, a pozabila nazaj odpreti radiator, zato ga je malo odprl mož, a prepozno, ker po tisti uri nismo več kurili. Ko sem hotela zaspati, sem začutila močen val topline, ki je zajel celo sobo. Tako močna in topla je bila tvoja energija in ljubezen, ki sem jo zdaj v polnosti začutila. Napol v snu sem te v duhu videla kako stojiš pri vratih spalnice in mi govoriš kje si, da še nisi videl svoje knjige življenja, da bi bolje vse razumel. Pogovarjala sem se s teboj in molila zate vse do jutra. Vmes sem parkrat čutila, da si odšel in se spet vrnil, saj je soba vmes postala spet hladna. Mali to noč ni in ni hotel zaspati in je jokal, kot bi te čutil zraven, zato sem te ob 6-ih zjutraj prosila, če lahko greš, da bi lahko mali zaspal. In takoj si odšel in mali je zaspal. Zjutraj sem bila presenečena, ker sta imeli sestra in mami podobno izkušnjo. Mami je morala obrniti njegovo sliko, da si jo pustil malo spati, sestri pa je bilo zjutraj tako vroče, da je hotela zapreti radiator, pa ugotovila, da je hladen. Isto je zjutraj rekel in naredil moj mož. Zvečer pa, ko smo ponovno imeli tvoje sorodnike na obisku, si se spet oglasil in nas prežel s svojo toplino." Podrobneje pa v Burja te je odnesla.
Nato pa sem ostale videla kot neko energijo in bolj preko tretjega očesa, z duhovnimi očmi, niso bili otipljivi, kot mi. Od sodelavke stric je prišel k njej kot mogočna energija, kot veter, ki me je skoraj odnesel in sem se morala prav prizemljiti, vizualizirati močne korenine do središča Zemlje, da me ni odneslo. Prišel ji je povedat, da je počaščen, da si je poklic zbrala ravno zaradi njega, da jo večkrat spremlja in uživa opazovati pri njenem skrbnem delu. Bila je zelo vesela, da je z njim v redu, ker je umrl v prometni nesreči že nekaj časa nazaj.

Druga moja izkušnja kot medij je bila pri mojem klientu na terapiji. Prišla ga je obiskat mama, podobno, kot veter, močna energija, tako močna, da sem videla njen obris, njeno barvo las, njeno močno oprsje, močnejšo postavo, vse. Prišla je kot veter in v sekundi, ko je prišla do mojega klienta, tudi izginila. Prosila sem ga naj mi opiše svojo mamo, ker sem želela vedeti ali sem videla njo ali koga drugega in po detaljnem opisu sem vedela, da sem videla točno njo. Prišla je na terapijo, saj človek terapijo opravlja VEDNO NE SAMO ZASE, AMPAK ZA SVOJO CELO DRUŽINO, CELO RODBINO.

Tretja, (o moj Bog, res jih je bilo v zadnjem času veliko ;) je bila pri moji frizerki. Njo je obiskal njen dedek. Prišel je mirno, sedel je v levem kotu sobe, v svoji značilni, razmišljujoči pozi in s pogledom, značilnim samo zanj. Ko sem pozo ponovila in pokazala frizerki, je rekla, da je bil on čisto tak in da je bil res tak, z vsemi intelektualno-ciničnimi pripombami, kot sem ji opisala. Prav tak je bil, vitek, le trebušček je imel, je rekla, "ja, tega pa ne vidim, ker sedi", sem ji v smehu odgovorila. Dedek je prišel, ker mu je bilo zelo žal in je prišel prosit odpuščanja. Rekla je, da so se res skregali, ampak da je njej zanj čisto vseeno. Ko je ona šla zadaj, sem mu rekla: "Glej, poskušala sem." Rekel mi je v duhu:"Ja, saj vem, da dokler mi ne bo njena mama odpustila, mi tudi ona ne bo." Povedala sem ji to in čudno se ji je zdelo odkod vem ta podatek.

Zadnjič sem imela kar več "obiskov" duš v enem pogovoru s kolegico, saj jo je zanimalo kar nekaj informacij o drugih ljudeh in zanimivo, da so vsi prišli kot vizualne podobe v moje misli. Ko sem se z njo pogovarjala čisto o drugih stvareh se je levo od moje glave pokazala velika podoba zarodka v zgodnjih fazah in ni izginila. Vprašala sem jo o njenih otrokih in nato tvegala in vprašala, če je imela kakšen splav, vendar je rekla da ne, podoba pa kar ni izginila. Šele kasneje mi je povedala, da je res imela en splav zelo zelo zgodaj in da ji je bilo težko priznati, ker takih stvari ne govori kar povprek. Ko je priznala, sem levo ob sebi videla majhnega drobnega suhcanega prestrašenega otročka, zdel se je bolj fantek kot punčka. Prišel je,da bi ji sporočil, da ni ona kriva za splav, naj se ne obremenjuje več, da včasih s človeškim dojemanjem ne moremo dojeti zakaj se to zgodi, a gre za potovanje duš in izkušnjo, ki jo ta duša potrebuje za napredovanje, to lahko razume le Bog, tako je bilo namenjeno. Sporočil je tudi, da je ob njej in naj se ne počuti, kot da je kaj izgubila, saj smo vse duše združene v eno in da je z njo in ob njej. Vprašala me je še za sestrično, ki je imela psihične težave in če je zdaj po smrti mirna. Najprej sem jo videla ob enem njenih napadov, nato pa kako spi v svojem velikem gugalniku v svoji sobi in je v miru. To si je resnično želela in je bila zelo vesela zanjo, in celo rekla je,da ima točno tak gugalnik, kot sem ga detajlno opisala v svoji sobi! V pogovoru je prišla čez mojo levo ramo še ena punca, vendar nisva našle povezave- morda se čez kakšen dan vrne in mi pove, da zdaj ve ;) ker se mi večkrat dogaja, da dobim sliko,vendar osebe šele čez daljši pogovor vedo o kom govorim, kot pri kolegici, ki je šele ob besedi "kot Frenkenstein" rekla: "Seveda, moj stric Frenk je pa bil točno tak!"   

Torej vidite, duhovi oz. duše so tu, ker si želijo odpuščanja, ker nas radi obiščejo, ali nekaj želijo, nič takšnega. O naslednjih izkušnjah bom še pisala...stay tuned in lepe počitnice še naprej. Naj vas spremlja angelski in božjo blagoslov, pa na Devico Marijo, našo nebeško mati, se kdaj spomnite, ona nas varuje.

No comments:

Post a Comment