Friday, March 9, 2012

Druga nosečnost

Moja izkušnja druge nosečnosti je bila še bolj prijetna od prve, čeprav že pri prvi nisem imela skoraj nič nosečniških težav. Proti koncu sem imela le občasne težave z zaprtostjo (skoraj sigurno zaradi prevelike količine čokolade ter tabletk železa), nočnih krčev v mečih (baje pomanjkanje magnezija) ter kakšen neprespan teden pred porodom, ker me je že tako motil trebuh in sem si morala med kolena polagati blazine. V drugi nosečnosti nisem imela te težave, najbrž ker se je moja medenica razširila (vsaj tako sem brala). Je pa res, da sem bila ob poroki (pred nosečnostjo) zelo suha, kakor tudi pred drugo nosečnostjo, ko sem zelo shujšala in sem se zato lahko med nosečnostjo kar veliko zredila, brez da bi mi ginekologinja karkoli rekla (večji ITM kot imaš, manj se lahko med nosečnostjo zrediš). Eden izmed razlogov zakaj sem se med prvo nosečnostjo več zredila je bil, da sem se bala preveč naprezati in sem zelo malo telovadila, največji razlog pa je bil v tem, da sem bila zelo utrujena, kar je bila posledica nižjega pritiska in predvsem pomanjkanja vode in železa. V drugi nosečnosti sem se disciplinirala in pila (malo) več vode, redno jemala svoj železov sirup (veliko manj zapira od tabletk železa) ter predvsem vsako jutro telovadila. Tako da se sedaj, v dobesedno zadnjih dneh nosečnosti veliko bolje počutim, sem polna energije, trebušček je veliko manjši, nisem pridobila preveč kilogramov, najboljše pa je, da se počutim veliko bolj okretna in si čisto do konca lahko sama obujem nogavice in čevlje, pri prvi nosečnosti pa sem v zadnjih parih tednih potrebovala pomoč moža. Opažam pa tudi, da imam v zadnjih tednih več t.i. lažnih popadkov (otrdevanje trebuha- tako se maternica krepi za porod) ter špikanja skozi nožnico (razširanje medenice), zaradi česar upam, da bo porod kratek in lep.

Kako torej poteka moj dan porodniške v pripravi na porod?
Zjutraj najprej popijem kozarec mlačne limonade z žličko meda z žličko železovega sirupa (da se železo bolje absorbira). Nato z malim pojeva nekaj sadja (hruško ali jabolko), sledi pilates, ki ga seveda mali mora izvajati skupaj z mamico ;) nato pa si privoščiva še nadaljevanje zajtrka v obliki kosmičev z jogurtom ali kruha s sirom ali umešanih jajc. Mami gre potem ponavadi pospravit stanovanje, nato pa greva z malim malo na dvorišče na sonček. Tam se mali igra s kamenčki, z žogo, mami pa bere za magistrsko nalogo ali dela gobelin. Nato se odpraviva v trgovino ali na grob dediju prižgat svečko, pa kuhat kosilo. Po kosilu ga ponavadi očka uspava, mami pa izkoristi ta čas, da kaj ponaredi po stanovanju ali pa malo počije. Popoldan se mali igra z igračkami ali "scrola" po iPadu in riše, mami pa zraven na kavču izdeluje gobelin. Pozno popoldan sledi sprehod celotne družinice ali kakšen obisk, nato pa večerja. Okrog 18h mali sam prinese posodico v kateri mu grejem mleko in vzame mleko iz hladilnika ter ga postavi na kuhinjski pult in zahteva svojo porcijo čokolina. Pred spanjem je obvezno branje knjigic, nato pa kopanje, umivanje zob, preoblačenje. V posteljico ga pospremi mami, seveda ne preden ne pospravi svojih kock in knjigic ter za lahko noč pomaha svojim ribicam, medvedkom, slonu. Za nekaj minut mu prižgem stropno risano projekcijo z glasbo, ga pokrijem in ob postelji sedim dokler ne zaspi. Zdaj sem se že naučila ta čas izkoristiti- in sicer za meditacijo. Sedim na ortopedski žogi, najprej z vajo sprostim vse svoje mišice, zmolim Sveti angel za vse člane naše družine ter vizualiziram svoj porod. Končno imava zvečer z dragim najin čas za crkljanje, pogovore, ogled filma.

Luštno nam je in komaj čakam da ter si že predstavljam kako se bosta kmalu z nama na kavču stiskala oba najina otroka. Morda mala še danes ugleda luč sveta. Je pa res, da v drugi nosečnosti tudi bolje veš kaj pričakovati in je zato lažje in ne kompliciraš več toliko. Res je, da sem pazila, da ne bi jedla kakšnega surovega mesa (suhih salam, pršuta, tatarskega bifteka, sušija,...), plesnivih in mehkih sirov, seveda tudi brez alkohola (jetra malega bitja seveda nikakor še ne zmorejo predelati niti malo alkohola), kave ipd., pazila na nivo stresa in se trudila večkrat po malem jesti skozi ves dan, počivala, če sem bila utrujena. Vzela sem si čas za razvajanje z nosečniško masažo, srečanja z mojimi prijateljicami, celo plesanjem salse v devetem mesecu nosečnosti.
Edino prvič sem zelo neobremenjena šla rodit, zdaj vem kaj me tam čaka in da popadki v drugi fazi niso čisto "peace of cake", ampak se mi zdi, da sem se z vizualizacijo in duhovno pripravo dovolj sprostila in pripravila. Poleg tega sem imela pripravljen seznam stvari, ki bi jih rada opravila pred porodom: opraviti generalno pospravljanje stanovanja, pripravit vse za dojenčico, prebrat nekatere knjige za mag., napisat dva članka o poroki, uredit vse uradne papirje, uredit album našega prvorojenca in pričet urejat prvo knjigo-album za našo princesko. In sedaj, ko sem odkljukala vse na svojem seznamu sem pomirjena in pripravljena- naj se nova dogodivščina prične. ;)

No comments:

Post a Comment