Sunday, December 11, 2011

Še en dokaz, da zakon privlačnosti deluje

Čudovita sobota. Odkar me trebušček že malo moti pri sedenju, saj mala punčka brca kot za stavo, še sploh rada čakam soboto. Ta sobota je bila pa sploh veličastna.
Kot dobra žena, sem pridnemu možu pustila, da je raztegnil spanec do 9ih, nato pa smo skupaj pospravili stanovanje, saj sta na kosilo prišla tast in tašča. Ker od očijeve smrti večkrat tedensko poskrbim tudi za kosilo za mojo mami, sem se odločila skuhati tudi za njo, nato pa sem se v zadnjem trenutku odločila, da skuham še za sestro in fanta ter ju povabim na kosilo.
Tast in tašča sta prinesla polno daril, uživala v igranju z našim malčkom, med njihovim sprehodom, ko je mali zaspal, pa so oni imeli čas nadoknadit v pogovoru, mami pa pri kuhi.
Prejšnji dan nisem preveč razmišljala kaj bom skuhala, a kot ponavadi znam iz skoraj ničesar narediti super kosilo, kot me večkrat pohvali moj mož, zato tudi zdaj nisem imela težav. Skuhala sem kremno bučkino-cvetačno juho, pečene perutničke z rožmarinom, krompir v kosih s prilogo sladkega zelja ter pripravila mešano solato. Kot druge kuharice, je seveda tudi meni najbolj pomembno, da so jedci zadovoljni s hrano in siti, ko oddidejo od mize, zato sem jim na koncu ponudila še nekaj sladkega in kavico. Nad navdušenimi pohvalami jedcev pa sem bila tokrat še sama malo presenečena, čeprav ponavadi sploh ne dvomim, da mi bo uspelo narediti dobro kosilo. Mislim, da je velik del mojega uspeha (tudi na drugih področjih) povezano z mojo pozitivno usmerjenostjo.
Po toplem in prijetnem pogovoru z zbranimi sorodniki, se je naša ožja družinica odločila za počitek na našem udobnem širokem kavču, oči je počival, mami in mali pa sta se igrala z legokockami in tako pregnala popoldanski spanec. Vsakič me preseneti, kako vedno od tašče ali od drugih dobim za malega ali zase točno tisto, kar potrebujem. Tudi tukaj se vidi delovanje močne privlačne energije v vesolju, kako s pozitivnim razmišljanjem hitro v svoje življenje lahko prikličemo kar si želimo, samo prepričani moramo biti, da si to zaslužimo in ne smemo dvomiti.
Še en tak primer je bil celoten večer.
Slučajno sem na internetu opazila, da zvečer poteka ena izmed prednovoletnih salsa zabav na lokaciji, ki sem si jo že dolgo želela obiskati. Sestra je bila pripravljena paziti malega med tem ko spi za par urc in tako sva si z možem lahko privoščila eleganten salsa date-night. Uživala sva v plesu salse, bachate, v pogovoru z moževimi prijatelji, nakar se zgodi še nekaj zanimivega. Kolegica si je želela iti na salso v Splitu, saj je pol splitčanka, a ni našla priloožnosti. Saj ne boste verjeli, v tistem, ko to pripoveduje, so jo izžrebali točno za to nagrado! Še en dokaz, da zakon privlačnosti deluje!
Hvala Bog za čudovit dan in večer. Prijetno utrujena grem spat.

No comments:

Post a Comment